スポンサーサイト


From me to you 僕から君へ   由美子!

From me to you  僕から君へ

Songwriters: LENNON, JOHN / MCCARTNEY, PAUL

If there's anything that you want,
If there's anything i can do,
Just call on me and i'll send it along
With love from me to you.
若し何か欲しい物があったら
若し僕に出来る事があるなら
僕に言ってよ!僕が送ってあげるから
愛を籠めて僕から君へ
I've got everything that you want,
Like a heart that is oh, so true.
Just call on me and i'll send it along
With love from me to you.
君の欲しい物僕は何でも持っているんだ
例えば君に対する永遠に変わらない気持ち
僕に言ってよ!僕が送ってあげるから
愛を籠めて僕から君へ
I got arms that long to hold you
And keep you by my side.
I got lips that long to kiss you
And keep you satisfied, oooh.
君の傍に居て
君を抱きしめたいと望んでいる腕を僕は持っている
君を満足させ続け
君にキスしたいと望んでいる唇を持っている
ウ~!
If there's anything that you want,
If there's anything i can do,
Just call on me and i'll send it along
With love from me to you.
From me, to you.
若し何か欲しい物があったら
若し僕に出来る事があるなら
僕に言ってよ!僕が送ってあげるから
愛を籠めて僕から君へ
Just call on me and i'll send it along
With love from me to you.
僕に言ってよ!僕が送ってあげるから
愛を籠めて僕から君へ
I got arms that long to hold you
And keep you by my side.
I got lips that long to kiss you
And keep you satisfied, oooh.
君の傍に居て
君を抱きしめたいと望んでいる腕を僕は持っている
君を満足させ続け
君にキスしたいと望んでいる唇を持っている
ウ~!
If there's anything that you want,
If there's anything i can do,
Just call on me and i'll send it along
With love from me to you.
To you, to you, to you.
若し何か欲しい物があったら
若し僕に出来る事があるなら
僕に言ってよ!僕が送ってあげるから
愛を籠めて僕から君へ
君へ、君へ、君へ!



Ejnews: 若い頃人って自分の好きな人に夢中になるでしょう?ああ言う気持ちって何時までも持ち続けたいですよね!未だヴァレンタインデイに関しての話。
処で、知らなかったんだけど今年はビートルズ来米50周年だって!


スポンサーサイト

COMMENTS

COMMENT FORM

TRACKBACK


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

